Co? gdzie? jak?, czyli kilka pytań cz.2


Pod ostatnim postem uzbierało się trochę pytań za co bardzo dziękuje! Tak, więc zapraszam na drugą część :)


Jakie problemy na samym początku miałaś z Ice?

Pierwszy poważny problem był taki, że sunia nie chciała ze mną pracować. Nie przychodziła  na zawołanie i ignorowała mnie. Na szczęście hodowczyni doradziła mi abym dała jej tydzień totalnego spokoju i po tym czasie wszystko wróciło do normy a wręcz zrobiło się jeszcze lepiej.



Jak Bady zareagował na szczeniaka w domu?

Pierwsze spotkanie odbyła się na zewnątrz. Bady cały czas ją wąchał, czasami szczekał i zachęcał ją do biegania po podwórku. W domu pierwsze dni wyglądały tak, że Ice Tea dokuczała bratowi a ten przechodził tylko z miejsca na miejsce. Po kilku tygodniach zaczęli się razem bawić, czyli bić ;p 



Co do twojego życia wniosła Ice?

Wydaje mi się, że nic. Oprócz tego, że teraz mam mniej czasu dla siebie.



 Za jakimi rasami nie przepadasz? 

Nie przepadam za wszystkimi małymi i olbrzymimi rasami psów. Preferuję te średnie (40-58cm w kłębie



 Jakie cechy najbardziej cenisz u psów? 

Zdecydowanie szybkość, wytrzymałość, aktywność, zwinność i inteligentność.



 Jakie sportu kynologicznego nie lubisz bądź nie rozumiesz?

Nie lubię/ nie przepadam za Obedience i weight pulling.



 Co wniosła do twojego życia kynologia?

Myślę, że przede wszystkim stałam się bardziej aktywniejsza i odważniejsza. 



Jak reagują na twoją pasję znajomi, rodzina, przyjaciele? 

Nie wiem. Nie zauważyłam aby jakoś przejmowali się tym co robię. 



 Uważasz się za maniaka psich akcesoriów?


W 2/4 jestem maniakiem.



 Czy masz na oku jakieś psie akcesoria?

Tak. Mam nawet wykonaną listę.



Na jakiego psa nigdy byś się nie zdecydowała?

Jeżeli chodzi o charakter to na pewno nie brałabym psa lękliwego i/lub agresywnego. A rasę to buldog angielski.



Czy fotografia zafascynowała Cię dzięki kynologii?

Można powiedzieć, że tak.



 Czy masz inne pasje oprócz kynologii i fotografii?

Tak, mam wiele ale nie rozwijam się w nich.


I na tym zakończymy ten post. Jeżeli masz jakieś pytanie do nas to zapraszam do napisania tego w komentarzu. Wkrótce zrobię trzecią cześć.

Dziękuje za przeczytanie i pozdrawiamy
Ice Tea & Bady & Oliwia

Komentarze

  1. Super post, widać że piszesz z przyjemnością :D a pozatym... Mega wygląd bloga :p
    Julia & Rica

    OdpowiedzUsuń
  2. Ice chyba powinna się na Ciebie obrazić za jedną odpowiedź. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powinna :D Zła matka ze mnie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Test Aptus Oripru

Praca z trudnym psem

Test miseczki BeviQui